Iremshn evet canım olabiliyor muş arkadaşımın da karın çevresi çok büyüktü olması gerektiğinden sezeryan oldu ne yapalım zaten bir süre sonra kafa büyümesi de duruyor muş sanırım gelişimini tamamladıktan sonra o yüzden sizlerde endişe etmeyin yani onlar sağlıklı olsun yeter sezeryan ya da normal farketmez😊