Elatalay Birde kağıdı tam taksalar daha mutlu olcam🤣🤣🤣 asagida gosteriyo neyse kızlar yorum almak istedim
hunilimom Elatalay hiç yok benim de 10-20 çıktı doktor bunlar normal dedi 70 üstü düzenli olması gerekiyor
Zeyneponur Elatalay sancı normal az az çıkmış ama bebeğin kalp atışlarında düzensizlik var açken mi girdiniz acaba nst ye
BBuseY Hiç sancın yok gözüküyor canım 🤗hafif hafif var ama onlar normal hatta doktorlar onu saymıyor bile 🌸
Kubra_miray_szr BBuseY nasıl anladiniz sancı olmadığını benimde 10 gün sonra var nst şimdi 32 haftaligim 🤗🤗
BBuseY @“Kubra_miray_szr”#p23339725belirli aralıklarla 70/80/90 100 ü görmesi lazım 15/20 /30 un altına düşünce sayılmıyor🤗🤗
Elatalay Zeyneponur yok kahvaltı yapıp gittim doktorum cikmisti whatsaptan attı asistani az once aradi sıkıntı yok dedi.dogrusunu soylemek gerekirse banada oyle geldi cekilirken bile kagidi gordugumde ama bilemedm
Zeyneponur Elatalay yani bende sürekli böyle çıktığı icin biliyorum doktorunuz sorun yok dediyse problem degil demekki zaten bende cikinca serum takılıyordum düzeliyordu