Bunu bende doktoruma sordum canım 40 a kadar beklemek istemiyorum cunku 😩 açılma sancı vs hiç
Bir belirti yoksa ve bi problem de yoksa kendi kafamıza göre doğumu başlatamayız neden böyle bişey istiyosun dedi doktorum bana🤣 merakımdan soruyorum falan diye geçiştirdim…. Yapmıyolar sanırım anlamadım 😒