thmcuk34 yani şimdi zararını faydasını burada size kimse söyleyemez. Doktor bilir ya da makale okur arastirirsiniz. Ben yaptırmak istemiyordum ama benim çevremde bayılan falan olduğu için korkmuştum. İstemedim , gönlümde yoktu doğrusu. Doktor yapalım mı dedi aç tok kan vereyim ona göre dedim. Tamam olur dedi. Ac tok kan verdim değerlerim normalden düşük çıktı doktor hiç gerek kalmadı dedi. Ki ben baklava yiyipte kan verdim :) ona rağmen düşük çıktı. Doktor bana her ay aç tok kan vereceksin dedi bu hafta yine verdim yine normal çıktı. Bebeğin suyu , kilosu falan da normal olduğu için yaptırma gereği duymadık. Siz de doktorunuz ve kendi durumunuza göre ilerleyin bence. Buradan size ne yaptırın derim ya da yaptırmayın derim herkesin kendi kararı bu konuda. Ama yaptırsaniz da yaptırmasaniz da çok dikkat etmeniz lazım. Şeker hamur işi her zaman hamilelikte sıkıntılıdır. Burada okuyorum , şeker yüklemesi sonucum normal çıktı oh yemeye devam diye. Öyle bir dünya yok gebelik bitene kadar dikkat edilecek.