elf_06 pandemi nedeniyle hastane yükünü azaltmak icin raporlu ilaçları eczanelerin verme yetkisi vardi. ama bu uygulama kalkmis yeni. ilaciniz bittikce aile hekimine yazdirmaniz gerekiyor. fiyat farki cikmasinin nedeni ise, sağlık bakanlığı “ben piyasadaki en ucuz kan sulandırıcı ignenin ucretini öderim, o da şu kadar. farkini hasta cebinden öder ” diyor. pandemi basinda oksapar en ucuz ilacti. muadilleri cikip fiyati dusuk tutunca oksapar pahali kaldi. o yüzden fark ödüyoruz.