Snmbbbb
Ay sen bensin benim ikinci gebeliğim 8+6 olduk bugün ama çok zor geçiyor inanılmaz bir bulantı kusma vs ve asla bir sey yiyemiyorum.
12 haftaya kadar bebek annenin depolarından besleniyor demişti doktor bana cok dert etme demişti ama ister istemez takıyoruz