ilkbebegimm Kızlar 15 haftalık olduk aranızda bu demir ilacını kullanan var mı? Doktor günde iki defa aç karnına kullanmayı önerdi…
anne96 ilkbebegimm ben ferrumun orak çözelti olanını ıcıyorum bu daha ıyı. haplar kabızlık yapabılıyor doktorumda bana bunu yamzıstı ben sıvı olanı yazar mısınız dedım onu ıcıyorum . haplardab zıyade sıvı olanlar daha ıyı
kuzucumoglum ilkbebegimm aynı banada öyle verdi ama sadece bir tane icebiliyorum çok agir geliyor bana
aslansmommm ilkbebegimm bende bunu kullanıyorum günde bir kere demişti bana kansızlık sorunu varsa iki defa demiştir o şekilde içeni de duymuştum doktorunuz ne önerdiyse o sekilde yapın