31+5 teyim normalde bebeğin ayaklarını göğüs kaburgalarımın orada hissediyordum teknelerini filan bu sabah kalktığımdan beri göbeğimi aşağıda hissediyorum sanki ayakları ile yukarı hiç baskı yapmadı. Bu arada bebeğim 26.haftadan beri baş aşağı dönüktü acaba doğum mu yaklaşıyor onun belirtisi olabilir mi