37+1 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar hiç ödem yaşamadım. Ama birkaç gündür ayakta kalınca ya da çok fazla ayaklarımı salıp oturunca sadece sağ ayağım şişiyor. Solda hiç birşey yok. Doktorum bir kalp damara görün dedi. Ayaklarımı uzatıp dinlenince şişlik indiği için gerek var mı diye de düşündüm. Böyle birşey yaşayıp doktora giden var mı?!