Kuncutum123 Merhabalar..kizim 2.5 yasinda.lazımlığa alıstırmaya çalısıyorum.İdrarı parça parça yapıyor.dün fakettim popo arasinda kuruluk siskinlik gibi ince hatt olusmus.acaba fazla oturmaktanmı?ne önerirsiniz güzel anneler 😒😐