Arkadaşlar güzel anneler hepinize merhaba;
Çoğunuz beni tanıyorsunuz, İkiz gebeliğim vardı, burada çok kez medet umdum umut aradım bebeğim yaşasın diye ama olmadı. Bebeğimin kistik higroma hastalığı varmış kafasında kistler vardı sırtı ödemle kaplıydı kalbi rahatsızdı beyni problemliydi yani hiçbir umut yoktu diğer bebegi de riske atmasın diye doktorlar gebeliği sonlandırdı. Çok doktor gezdim hepsinin yorumu aynıydı.
Diğer bebegim cok sükğr sağlıklı. Her sey olması gerektiği gibi çift yumurta ikiziydiler zaten. Ama doktor ikiz eşinde böyle bi hastalık oldugu için amnio sentez yapalım diyor fakat ben bebegime zarar gelmesinden cok korkuyorum…
Böyle bir durum yaptırıp amniosentez yaptırmadan diğer bebeğni sağlıkla dünyaya getiren kardeşlerim var mı 😢😢
Cevaplarınız benim için cok mühim.