ceren_1411 yeliz007 doktora gitseniz daha iyi olur.Sizde de ishal varsa büyük ihtimalle yediğiniz içtiğiniz bişeyden kaynaklanmış olabilir.Ama böyle durumlarda en iyisi doktora görünmek 🙏🏻Geçmiş olsun bebişe