Sinemakty bana bakan doktor degildi bence asistaniydi. Bende 30 haftalığım ilk defa gittim bebegimi göstermedi bile kendisi baktı birisi daha vardi ona tıbbi terimlerle birsey söyledi hic yani bebegin söyle böyle kilosu sh vs hic yorum yapmadi aşırı sinir oldum cok soğudum bide dogumu orda düşünüyorum napacam bilmiyorum