Afra_123 Yoruldum artık. 38+6 haftada bir devlet Hastanesi’nde kontrole gidiyorum herşey çok güzel dedi doktor sancım henüz yok doktor çatı muayenesi yapmıyor . Bütün devlet hastaneleri mi böyle belki yapsa açılma başlayacak biraz morale ihtiyacım var.
elisammmm Afra_123 Yaaa öyle demeyin bende sizin gibi düşünüyorrdum o haftada gittim doğumu başlattılar ama keşke gitmeseydim evde bekleseydim diyorum ve sezaryen olmak zorunda kaldım 24 saat kendi sancımı ve suni sancıya katlanamadım daha fazla 🫤
12_ze Afra_123 boşuna eziyet olur size ben 40 i tamamladık doktor 42 ye kadar bekleyelim dedi bende 38 de doğururum diye düşündüm ama inat etti gelmiyor. Her gittiğimde acı içinde kalıyorum o muayenelerden dolayı doğum değil ama o muayenelerden daha çok korkuyorum o yüzden acele etmeyin derim
BetulYolacan 38+5 im benim doktorumda 39 da yapıyor çatı muayenesi. Sağlıkla gelsinler de 1 hafta önce 1 hafta sonra farketmez.🙏🏻