Çam ve sakura hastanesinde kontrole gidiyorum perinatoloji bölümüne üçüz gebeliğim olduğu için ilk gittiğimde 1 saat bakıldı öğleden sonra 1.5 saat daha bakıldı dün de randevum vardı 1 saate yakın sürdü tek gebelikte sanırım yarım saate yakın sürüyor gözlemlediğim kadarıyla ama hastaneden hastaneye değişiyor olabilir bu durum