hilalhanim Ayferkdz ben aynı gün içinde doğum yaptım ama bir kaç gün sonra ya da hafta sonra yapanlarda olabiliyormuş
Hatce22 Ayferkdz en merak ettigim sey benimde nişan olayi valla bilgisi olan varsa anlatsın gelirse nolcak bnm happy mom a gore son 19 ama gelen giden bisi yok 37+2 deyiz
Hamile_anne27 Ayferkdz benim nişanım geldikten ertesi gün doğumum olmuştu. Bu kişiden kişiye değişiyor bazen 1 haftada bazen 10 günde doğum yapanlar var
Gulays Ayferkdz benimde dün sabah itibariyle geldi ama ne sancım var ne bir belirtim ama karnım o kadar aşağıdaki ayağa kalkınca karnım düşecek gibi hissediyorum yakindir benim ins
Kubraayy Hatce22 bende 37+4 oldum canım dün den beri nişanım geliyor akıntının içinde kan oluyor az miktarda yani bnde öyle dün geceden beride sancılarım var
Dilek25 Ayferkdz ilk gebeliğimde nişandan 3 gün sonra doğurdum şimdi ikinci gebeliğim 37+1 olduk dünden beri nişan gelmeye devam ediyo bakalım ne zaman doğum olacak