Arkadaşlar merhaba İstanbul da yaşıyorum memleketim Ankara şuan 35 haftalık gebeyim. Gözlerimde astigmat olduğu için doğum sırasında ıkınma ile birlikte daha fazla hasar olabileceğinden göz doktoru sezeryanla doğum önerdi. Normal de istanbulda normal doğum yapmayı düşünüyordum ama sezeryanla olacağını önerdikleri için Ankara ya ailemin yanına gitmeyi düşünüyorum acaba Ankara’da şehir Hastanesi’ne gitsem doğuma alırlar mı