Si-bel Anne88 32 haftaliktim gitdigimde 1900 dedi doktur haftasına göre iyi dediği ama boyunu hatirlamiyorum hayırlısı sağlıklı şekilde gelsinlerde inşallah.
Kubra_miray_szr Canım benimde öyleydi hataa 1.600 kilosu ama boyu uzun benim bebisin doktorum az bisey zayıf dedi ve düzenli beslen bebek ilerki haftada yerine gelir söyledi çok kişinin bebeği bu kiloda kimininde 2 kilo üzeri
Nur321 Bende dün gittim hastaneye 32. Haftanın içindeyim 2100 gr dedi ben daha az bekliyordum çok düzenli beslenemiyorum hayırlısı olsun cümlemize sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊
3babymom Anne88 geçen hafta 30 haftaydi 1700gr dedi 31 görünüyor haftasıyla uyumlu dedi dünden beri mide bulantım var birazdan kontrole gidicem bakalım bir haftada ne kadar olmuş şuan 31+3