Geçen hafta gittim en son yumuşama var dedi squat yürüyüş vs önerdi onları yapıyorum hurma vs yiyorum hatta kendisi bir kaç güne gelir nst de sancın gözüküyor dedi ama doğurmadım henüz doğurmazsan cuma suni sancı vererek alalım epiduralle dedi cuma 40 haftalık olacağım