Zlntstn Kızlar 31+1’deyim 1 haftadır falan ellerimde ve ayaklarımda şişmeler başladı bazen azalıyor bazen çoğalıyor çok şiştiği zamanlarda ağrı bile yapıyor var mı aranızda yaşayan
Bebekgeliyoorr Zlntstn Bende bu durumu yaşıyorum evdeysem sürekli olarak ayaklarımı soğuk suyla yıkayıp altına yastık koyarak uzatmaya çalışıyorum. Yoksa daha çok şişiyor gibi geliyor.
Rabia1012 Zlntstn evet oluyor bunlar normal ödemden dolayı hatta acı da oluyor elimin içinde ayaklarım da bol su içmek gerekiyormuş ve az tuz
Dolunaybelinay Zlntstn var cnm benım 20.hafta da basladı ayaklarım berbat durumda namaz bile kılmakta zorlanıyor um. Ellerim öncr sadece uyuşuyor du suan 33.haftada yım ellerim hem şişiyor hem uyuşuyor sabahları zor toparlanıyırum. Sen şükret yinede geç baslamış senln şişmeler
Melismelo Şimdiye kadar 3defa şişdi gecti ayaklarını havada tut altına 2 tane yastık koy ve soğuk suda tut bende balon gibi oluyordu aşırı acıyordu patlıcak sanıyordum resmen 28. Haftamdayım zorda olsa cok az yürüyüş yapmakda iyi geliyor bende hep 2 gün sürdü böyle yapınca
Rozalin Melismelo ayakkarınızı havaya kaldırıp popunun altına yastık koyduğunuzda sırt üstü mü uzanıyorsunuz benimde yapmam lazım ama nasıl yapacağım bilemedim sanki sırt üstü rahatsız oluyorum 😥
Melismelo Rozalin yok poponun altına koymuyorum koltuğa uzanıyorum kafamın altında yastık oluyor ayaklarımın altındada bazen 1 ama daha iyi fayda etmesi icin 2 yastık koyuyorum bıraz sızlamaya başlıyo sanki ama fayda ediyor gercekten 2 gün sürdü bende şimdiye kadar hep birde soğuk suya koy cıkar
Bebekgeliyoorr Zehrammmmmmmm Benim tansiyonum çok düşük ondan olur mu bilmiyorum. 9/5 en yüksek 10/6 oluyor
Zlntstn Zehrammmmmmmm evet en önemlisi bu haftalarda tansiyonmuş gebelik zehirlenmesi olabiliyormuş 6 saat arayla ölçüyorum çok şükür normal çıkıyor ama bu şişlikler korkutuyor insanı
Zlntstn Rabia1012 günde en az 2-2,5 litre su içiyorum tuzu da baya azalttım ama nafile 1 haftadır şişiyorum balon gibi 🤭
Zlntstn Dolunaybelinay bende hiç uyuşma olmadı canım 1 haftadır falan başladı şişmeler ağrı yapınca korktum ama dediğin gibi şükür geç başlamış benimki Allah yardımcımız olsun napalım sağlıklı olsunlar da
Arzutyfr Aynı haftadayız ben oyle bir sorunla karşılaşmadım ama yürüyüş yapmak, bol su içmek iyi geliyormuş bu durumlara karşı. Yeterince Su içilmediği zaman ödem topluyormuş.
Zlntstn Arzutyfr canım ben 3-4 hafta öncesine kadar çalışıyodum işi bırakınca evde vakit geçirmeye başladım eskisi kadar hareketli de değilim belki o yüzden de olabilir
Zlntstn Sonikiuc canım ben bugün ayağımın altına yastık koyup uzandım ara ara da yürüyüş yaptım çok iyi geldi vallahi indi gibi hissediyorum sende dene istersen belki iyi gelir