123xyz Merhaba anneler şeker yüklemesi için doktorum 24-28 haftalar arası yaptırmamı söyledi hesaplamamı nasıl yapmalıyım şuan 24+0 dayım yani direkt 25.hafta olarak mı düşünmem lazım yoksa 24 olarak mı ben bu hafta hesaplama olayını anlayamadım :)