Kızlar merhaba
Bı yerde okudum Yeni doğan bebeklerin poposunda morluk oluyor ya onun tıpta bir adı vardı unuttum , işte bebeğinde o morluk olanın sonraki çocuğu kız olurmuş. Benim ilk kızımda yoktu oğlum oldu ikinci. Abimin ilk kizinda o morluktan varmış şimdi ikincininde cinsiyeti kız. İkinciyi doğum yapan yada cinsiyeti belli olan anneler sizinde tutuyor mu ?