[silindi] Hay allah razı olsun ya. Çok geçmişler olsun. Ama burdan bildirim gelmiyor sizcede sakıncası yoksa bana İnstagramı versem ordan yazabilir misiniz çünkü ben çok çıkmazlardayım kafam allak bullak yardımcı olacak birini arıyorum
havvademiroglu52
Bu hesaba msj atar mısınız