-Papatya- 10+5 haftalık hamileyim daha çok acemiyim o yüzden sormak istiyorum. 4-5 gün ara ile ultrason ile bebeğe bakıldığı zaman zarar verir mi. Yani bi Perşembe günü birde salı günü muayene olsam zararı olur mu? Deneyimli annelere sormak istiyorum. 🤔
Feyza-nur -Papatya- hiç bir zararı yok zaten zararı olsa 9 ay doktorlar kontrole cagırmazsı için rahat olsun ve alttan muayene olmanında zararı yok 😂
_anne_kuzusuu00 -Papatya- canım ilk zamanlar bazen haftalık bazende 2 haftada bir cagırıyorlar riskli oldugu için ilk 3 ay ama sonra ayda 1 e dönüyor
-Papatya- QUEEN088 en sevdiğim valla 😍 çünkü kapalı bi kutu ve içerde ne olduğunu bilmiyorsun merak ediyorsun.
-Papatya- Melismelo o zaman ben yarın hastaneye gider 😂😂♥️♥️🤰🤰 çok teşekkür ederim valla içimi rahatlattınız çünkü kaynanam bebeğe zarar verir falan diye kafamın etini yiyor 🙄
Melismelo -Papatya- altan ultrason yapılıyo sanıyodur gerci onunda öyle zararı yok yani 😅 bende ilk 3 ay sık sık gittim haftada 2defa felan (bir kaybım olduğu icin)
-Papatya- Melismelo benimde bir kaybım olduğu için şimdi sık gitmek istiyorum. Rabbim bidaha kayıp yaşatmasın inş 🤲🏻
-Papatya- _anne_kuzusuu00 kasığımda bi ağrı var o yüzden gitmek istiyorum normalde haftaya salı günü randevum ikili test yapılacak ama yarında buradaki doktora gitmek istiyorum.
_anne_kuzusuu00 -Papatya- bence agrın fln varsa git birsey yokdur insallah ama sen yinede git sonra keske dememek için
Burcucicek -Papatya- ağrı normal 14 haftaligim bende de oluyor arada yerleşme gaz ağrıları vs olabiliyor
Elifsahin93- 15 gün hastanede yattım hergun bebeklerin kalp atışlarına baktılar. Ultrason zararlı olsa bakicaklarini sanmıyorum.
-Papatya- Senazeynep34 hahaha evet valla 😂 kızı hamileyken yerinden kaldırmadılar bana da diyor ki gelde pencereleri silelim diyor 🙄 bende hemen geliyorum dedim 😂