Arzu_uu benim oğlumda da yumurtalıkları çok büyük duruyordu anne karnında anlamadılar ama doğduğun da sıvı birikmesi vardı tehlikeli birşey değil kendiliğinden geçiyor tedavi dahi gerektirmiyor 3. Ayında tamamen geçmişti normalden biraz büyük duruyordu öyle olmuş olabilir canım tekrar diyorum ama telaslanacak korkucak birşey asla değil normal olabilir :)