MerveBeyza Kızlar kalbim çarpıyor ağzımdan çıkcak gibi atıyor resmen ve bu bir haftada dahada sıklaştı ben hamileliğe bağlamıştım ama haftasonu doktorum herşeyi hamileliğe bağlamamak lazım kalp damara bi görünün dedi şuan çalışıyorum ve bu çarpıntım artık dakikaya düştü resmen çıkışta hemen acile gitcem inşallah kötü bişey yoktur, böyle yaşayan var mı ? sizinde kalbiniz böyle çarpıyor mu 32 haftalık hamileyim
mucizemizibekliyoruzz MerveBeyza direk doktora git canım ertelemeye gelmez tehlikeli olabilir tansiyonunu ölçtür hemen
Ozmer MerveBeyza geçmiş olsun gebelikte sıkça rastlanılan bir sorun çarpıntı bende doktora gidiyorum düzenli kontrol ettiriyorum kalbimi. Yalnız yanlış yere yönlendirilmeyin kalp damar çarpıntıya bakmaz kardiyolojiye gitmeniz gerekli.