Edoliiiiiiii Handenurrctn 6 saatte bir tane dedi doktorum. Ateş 37.4 ve üzerindeyse kullanman gerekiyor diye biliyorum ama istersen bi tekrar doktoruna sor canım
Asilbaby Handenurrctn korkma canım Allahın izniyle bir şey olmaz. Artık corona da grip gibi bir şey oldu.