Ben 26+4 teyim +13 kiloyla hayatıma devam ediyorum 😂 iyi ki zayıf hamile kalmışım diyorum kimse o kadar kilo aldığıma bile inanmıyor. Bugün ciğer geliştirici olduk biz yarında olacağız. Riskim var benim evde yatışa geçtim. Rahim ağzım 21 mm’lik inmiş. Bebeklerimde 950/1000 gram. 30 ları görürsek şükredeceğim 😔🤷🏼♀️