Merhaba kızlar 19 haftalık ölü dogum yaptım sonra plesanta rahimde yapışmıştı kürtaj oldum bugün tam 1 hafta oldu kanamam damla şeklinde kahve rengi kontrole gittim biraz rahimde kan birikmiş dedi Dr parça falanda görünmüyor dedi 10 gün sonra yine gel ateş yogun kanama olursada gel dedi şimdi bu rahimde kan birikmesi normal mi başına gelen varmı