Kamu personeli genel tebliğinde eğer doğum öncesi izinleri sonraya aktarmak istiyorsanız yani 37.haftaya kadar çalışacaksanız 32 haftalık çalışabilir raporu almanız lazım.Almadığınız taktirde çalışsanız bile doğum sonrasına izin aktaramazsınız(sigorta da sıkıntı oluyor duruyor diye biliyorum).Max 37 kadar çalışabilirsiniz.öncesinde veya 37de çalışmayı bırakacaksanız tekrar rapor alıyorsunuz