Mrsfly Selam hanımlar, sata göre 4+5 de beta hcg 627 küsür çıktı, burda epey tecrübeli hanımlar var acaba iyi bir değer mi yavaş mı ilerliyor?
bayanukuslu Mrsfly benimde 288 çıkmıştı canım. Beta takibi yapmaya bilir 10 güne 1 veya haftada bir çağırır. Ben 5.haftada keseyi 7.haftamda kalp atışlarını duydum canım
Mrsfly bayanukuslu maşallah ya ben doktor görmedim henüz erken diye. Dün gece sadece beta hcg ye baktırdım. Doktor randevusunu 6 haftanın sonuna denk gelecek şekilde aldım. Ama şimdi tabi erkenden baktırınca insanın içine kurt düşüyor.
Eaydin Haftaya göre değer değil önemli olan iki sonra tekrar kan testi verdiğinizde iki kat artmış.olmasi canım
Mrsfly Eaydin işte o zehirli oku atmak istememiştim kendime 😂 ama oldu bikere artık 2 güne bir baktırcaz.
Eaydin Mrsfly valla ben herhalde 3 defa yaptırmıştım bı de.ilk heyecan diye inşallah sende güzel haberlerler alırsın 😇