Krdlnn2106 Kizlar merhaba 7+4 günlük hamileyim ama hiç midem bulanmiyor hiç biseyden tiksinmedim bu normalmi ?
hunilimom Krdlnn2106 gayet normal benim ilk gebeligim de öyle oldu hareket hissedene kadar hamile olduğumu unuturdum 🌸
HeyecanliYolculugumuz Krdlnn2106 aman öyle diyerek kendinize nazar değdirmeyin ben de öyle diyordum ne güzel mide bulantım kusmam yok diye , 10. Haftadan sonra bi başladı 9. Aya kadar çektim 😂
zamaneannesi80 Krdlnn2106 gayet normal canım 23 haftalık olduk başından beri ne bulantı ne kusma bişey hissetmedim 😊
3babymom Krdlnn2106 normal ben de şuan 3 e hamileyim üçünde de çok şükür mide bulantısı yaşamamistm herkeste bulantı olacak diye bı kayde yok boyle olduğumuz için maşallah şanslıyız 🌸
inci_230911 Bende belirtim yok çok iyiym doktor bebekte sağlam tutunmuş gelişmesi iyi diyordu herkese diyordum bnde saklamıyordum 15. Haftamda kanamam oldu nazar değdi.
Rabia_zanile inci_230911 bu bende de oldu hiç bulantım bile olmadı derken sıkıntıyı yaşadım sonunda cok söylememek laızm
Dilarac hunilimom mide bulanmıyorsa erkek diyorlar da sizin ki rahat geçmiş yA erkek zannettim hurafe demmeki
hunilimom Dilarac bu gebelikte de 4 ay mide bulantısı çektim hepsi farklıydı bu da kız 😂 tamamen gebelik ile alakalı hormonlar sanırım