Bugün kontrole geldim vaktinden önce geldim dayanamadığım için 5+3 haftalığım kesenin içinde yolk kesesini gördük sadece gayet belirgin de ama işk gebeliğim boş gebelik olmustu ondan korkuyorum boş gebelikte yolk kesesi oluyor muydu hatırlayamadım doktorum da çok gıcıktı soramadım