Bende 15 16 yaşlarında oldum diye hatırlıyorum. Ama aşırı kolaydı benim için. Ameliyat olduktan sonra hiç yatmadım ama refaketcim kendi yatagimda yatırdım ben hep gezdim hastanede 😃 Evdede hasta gibi hiç yatmadım, annem zorla misafir geldiğinde yatırdı nazar değmesin diye. Pansumanimi da kendim yaptım hep. Annem açık yaralardan çok korkor çünkü 😃 yani demem o ki hasta psikolojisine girmezsen ve anestizi etkisi hafifleyip yürümeye başlayınca çok yatmazsan kolay atlatirsin 😊