tomurcukannesi
Normal tansiyon değerlerim tüm hamileliğim boyunca 9-6 10-6 11 6 falan çıkıyodu. Dün akşam ölçtüğümde 12-69 çıktı. Sonra 12-7 sonra 12-73. Uyudum uyandım Şuan baktım 11-8.3 olmuş. Küçük tansiyonum çıkıyo yani düşmüyo. Doktorumun ofisi saat 10 da açılıyo. Amerikadaym ben. Henüz saat sabah 5. Bebeğin hsreketide düne nazaran az. Napıyım sizce ofisin açılmasını bekliyip arayıp söyliyimmi yoksa hastaneye mi gidiyim ?