nilsmomy Sevgiiss korkmayın idrar yoku enfeksiyonu, değerinizde çok yüksek değil antibiyotik şase verir birde bol su tüketin günde 2-3 lt. Çamaşırınızı sık değiştirin bunları yapınca geçer inşallah bir sorun olmaz merak etmeyin
Dmttthemum Sevgiiss korkup gerilmene gerek yok ama enfeksiyon var şu an sende ve bebeğe geçmemesi gerekiyor bebeğe geçerse düşük olabiliyor bazen ama genellikle tedavi ediliyor antibiyotikle zaten
Dmttthemum Sevgiiss onu doktorun değerlendirmesi gerekir çünkü normali 0-5 aralığında olmalı ben sürekli enfeksiyon geçiriyorum mesela hamilelikte yapısal olarak antibiyotik veriyor doktor bende lökosit değil de bakteri çıkıyor mesela ama enfeksiyon bir şekilde kesin olarak tedavi edilmeli sağlıklı gebelik için
gkbyza Dmttthemum ben bugün aile hekimine gittim crp 15 ti dedim yüksek değil gebelikte olur dedi bebeğe de geçmez kolay kolaj dedi 🤔 tekrar kan verdim covid geçirmiştim cünkü belki ondandjr
gkbyza Sevgiiss bilmiyorum ki 0-5 değer aealıgını görünce yukarda yorumda, yazdım. acaba aynı şey mi bilemedim 😬 idrar testinde mi çıktı sizin
gozde71 Korkmayın benım 77 cıkmıstı ılac yazdılar mecburen kullandım şükür sımdılık bır şey yok hamılelıkte normalmıs ama doktor kontrolünde olmakta fayda var suyunuza bir dilim limon koyabılırsınız ben arada öyle ıcıyorum
gkbyza Sevgiiss hı o zaman idrar yolu enfeksiyonu olabilir ama çok düşükmüş gebelikte çok normal korkmayın bende de vardı monurol diye bir toz antibiyotik içtim düzeldi bir de çok su içmeye çalışın kasık ağrısı gibi vuruyor bazen yoksa
Mervekara5 Sevgiiss canım benim de 14 çıktı ürocare verdi kadın doğum doktorum onu kullandım bol su iç dedi birde korkma birsey olmaz Allah ın izniyle