Kızlar merhaba 37+4 haftalığız 4 gün sonra zorunlu sezaryen ile doğumumuz gerçekleşicek nasip olursa bende tabi son eksiklerimi alayım diye avmye gittim aslında enerjimde iyiydi ağrımda hiç yoktu eve geldiğimden beri şiddetli ağrılarım var normal midir yatıyorum hep yada geçer mi 🥲🥲