Kızlar doktorumu arıcam ama benm tahliller baya detaylı bakılmalı telde de ypgun olunca cok ilgilenilmiyor, yinede arıcam, size de soraym dedim aynı durumu yaşayan varmı diye ee malum 12 hafta dan beri kan ilacı kullanıyoruz tahlil yaptırdım bqktrdım Bi saglık ocagında 192 cıktı kanım 180 son sınır galiba, e bu durumda kan değerim yüksek, doktorlar kesiyor mu ilacı yoksa devam mı bunu ögren ek istiyorm aynı durumu yaşayan varsa