Yagmurun_hayali Arkadaşlar ilk cocugum normal ama aradaki kayıplar sebebi ile sezeryan istiyorum ama korkuyorum
gezenbirannee Yagmurun_hayali Ben ilk doğumumu onda yaptım .Son ana kadar normal doğum içim bekledi tavsiyelerde bulundu ama olmadı normal.Sezaryen oldum ve asla korktuğum gibi geçmedi.Doğuma başlamadan ellerimi tutmuş sarılmıştı.O bile o kadar güven verdi ki.Doğum sonrası sürekli geldi durumumu sordu ilgilendi.Kan uyuşmazlığı iğnem vardı araştırmada eşine yönlendirdi ücretsiz yaptırdım.Doktorun eliyle mi alakalı bünyemle mi bilmiyorum hemen kalktım yürüdüm ,tuvalet ihtiyacımı gördüm.Evde geldiğimde de normal yaşantıma dönmüştüm neredeyse.Ücretler uçuk olmasa yine ona giderdim.
Deletedmom_85 Derya başbuğ hakkında iyi şeyler duymadım. Eşi Alper başbuğ daha iyi diyorlar Ameliyatı sırasında, ters giden bişey olduğunda,Yapamadığı sıkıntılı durumlarda eşi Alper hoca toparlıyomus ona gönderiyormus
Semauysal Maddi durumu olmayan hastaları yada riskli vakaları gönderiyor diye biliyorum onun dışında hep kendi yapıyor ameliyatlarını hatta izmit tede yapıyor bi arkadaşımı acibadem de yapmıştı