Melike00guven Sdt3456 Kullanıyorum ilk aylar alışana kadar zorluyor ilk aylarin da verdiği mide bulantısı ile ama sonrasında bulantı falan yapmıyor kullanabiliyorsaniz kullanın etkisini görürsünüz.
Edizimmm Sdt3456 bende 4 gün ictikten bir süre sora fışkırır tarzda kusma oldu dr bitlisel ilac önerdi iyiyim şükür sana adokunmus dedi onu daha içme tadi falanda güzeldi ama. Aşırı kusmam oldu
Limonzeytin Sdt3456 yan etkisi yok 4.ayımdan beridir kullanıyorm doğuma kadar devam muhakkak alınması gereken ilaç ihmaö etmeyin. 35 teyim ben.
Reyhosunannisi 1 haftadır Kullanıyorum ama bende çarpıntı yapıyor ve kalbim aşırı hızlı atıyor nefesim kesiliyor
Mucizem_00 Reyhosunannisi ben 12 haftadan beri kullandım 21 haftalıgım kan değerim 192 olmuş, yükselmiş bence icmeye gerek yok artk onlarda zararlı ya nefret ediyorm su haplardan
Eslem_1 Mucizem_00 doğum sonrası diğer verilen vitaminleri kullandım kan ilacı içmedim yoğun da bi kanamam olmadı zaten içmem muhtemelen..ama doğuma kadar düzenli kullanın derim ne olur ne olmaz
Mucizem_00 Eslem_1 hamilelik boyunca içtiniz yani? Ee peki yüksek cıkınca doktor braktırmıyormu hiç baktırmamışmıydınz değerlerinize ozaman
Eslem_1 Mucizem_00 çok da yüksek çıkmıyordu 11-12 bandında ilerliyorduk mesela hiç 13 ü görmedim..gebelerde sınır 10,5 kabul edilir sizin değer kaç kullanmak istemiyor musunuz?
Mucizem_00 Eslem_1 ferritin mi bakmam gerekiyor canm sen söyle ben sana diyeyim demir serum mu soruyorsun yoksa hangisine bakmam lazm
Mucizem_00 Eslem_1 ben sana şmdi detaylı yazcam sen bakıver canm bak demir serum, 60-180 referans aralıgı benim 192 ug/dl, ferritin 10-291 aralıgı benim 29.8 ug/dl
Ogretmenanneyim Bende 14+3 tetim bugün itibari ile kullanmaya başladım henüz birsey yok olursa paylaşırım.bende kabizliktan fok korkuyorum çünkü ilk zamanlarda çok çektim şu 2 3 haftadır çok güzel duzelmisti.