Kızla cevap verirseniz sevinirim 20 haziranda kanamam basladi dusuk yapıyorsun dediler 3 bucuk haftalikti 29 haziranda parca var ilacla o gun düşürdük parcasi 2 sonra kanamam kesildi daha adet olmadım esimle korunmadikda gebelik testi yapsam cikar mi acaba