_Merve__ Kizlaar ayaklarımın altı aciyo benim. Ayağa kalktığımda üzerinde zor duruyorum. Sızlıyor resmen. Yaşayan veya neden olur bilen var mı? Ne yapsam geçer. Sanki alev alev yanıyo. 37.haftadayim
Kubrakrs81 _Merve__ canım benimde öyleydi hastaneye gittim bişey yapmadılar annemde sıcak su yaptı içine tuz döktü ve sabunla ayaklarımı ovaladı ondan sonra çok iyi geldi daha hiç ağrımadı ayaklarım
Kelebekk-0307 _Merve__ ödemden dolayi oluyor o durum benimde son haftamda o şekilde olmuştu doğum yaptm hala devam ediyor özellikle ilk uyandigimda basamıyorum iğneler batıyor sanki bir de hafif sis duruyor sizde de o şekilde mi bilmiyorum ama yürüyüş yapmak gerekiyor bol bol
_Merve__ Kubrakrs81 bende buzlu suyami soksam diye düşünüyodum. İse yarıyor diyorsanız akşam eşim gelince sıcak su tuz karışımı yapalim
_Merve__ Kelebekk-0307 kilo da fazla geliyo olabilir bence. Çok kilolu değilim ama sonuçta kısa sürede baya kilo alıyoruz. Ödem de var son günlerde. Ayağa kalkasım yok ama o derece aciyo
merve2746 _Merve__ bende buzlu soğuk suya koyuyorum o rahatlatıyor özellikle gece yatağa girmeden yapıyorum hem gece rahat ediyorum hemde sabah adaha az ağrı ile uyanıyorum
Kelebekk-0307 _Merve__ evet maalesef öyle ama hepsine değer iste 🥰 sağlıkla gelsin bebis önemli olan o zaten
Eliff_ Bende diyorum ayagım niye agrıyor acaba burktummu yürüyemiyodum demekki buda hamileleiktenmiş 😃😃
Ozlemyeni _Merve__ bende oyleyim 39 dayiz.az kaldi bacim sabret.ayaklarini yukari kaldir kan akisi yavaslasin.soguk su tut ayaklarina.yer ciplak basma soguk cekmesin
_Merve__ Ozlemyeni yer soğuk diye basıyorum bende az rahatlarsam diye. Hayırlısıyla, saglikla doğuralim da
seyma9188 _Merve__ Ben daha 16 haftalık hamileyim ona rağmen ayaklarımın altı cayır cayır yanıyor ya.Hiç kilo almadım hamile kaldığımdan beri hatta 6 kilo verdim.Yediğim bişeyler dokunuyor diye düşünüyorum.Çünkü her zaman olmuyor.