2melekannesiiit Geçen hafta 4+2 de gittm doktorum bugün tekrar çağırdı da gidince kalp atışı duyabilirmiyim ?
Eren_umay2 2melekannesiiit Doktorum 5 haftlıkta gösterdi kalp atışını 9 haftlıkta ta randevum vardı bayram tatili falan girmişti araya pazartesi günüde ilk defa duydum 9 haftalıgım şuan
strawbery 2melekannesiiit eger sansliysan duyarsin canim bebegin gec doolendiyse 6 ya da 7 haftayi bulabiliyo duymak ama erken dollenmeyse duyarsin insallah bugun
Ebbruc 2melekannesiiit 5 haftalıkken çok küçük olduğundan genelde doktorlar kalp atışını görüyo ama dinletmiyo bebek küçük zarar vermesin diye , bide tüm bebekler 5.haftasında oluşamayabiliyo 7-8. Haftalar daha garanti kalp atışı için
Seri4545 2melekannesiiit 2melekannesiiit hayır daha çok erken ben 7+2 de duydum inşallah sağsalim ilerleyen haftalarda duyarsınız 🤲