Kadriyecucuk Merhabalar kızlar.ilk bebeğimde cinsiyet tahmini yaptırmıştım simdi ikinci için cok tecrübeli anneler var.adım adım annelik bi tahmin yaptı bakalım sizler de bilecek misiniz 
girl_boy_annesi Kadriyecucuk adım adım Anneliğe bende baktırdım 12. Haftada %70 Erkek dedi Rabbimin izni ile bildi🥰💙 Size ne dedi çok merak ettim
Annesininportakali53 Kadriyecucuk keseye göre erkek görünüyor ama nubta 12 den sonra tahmin yapılıyor bu bebiş daha minnak annesi 🥲 Rabbım gönlünden geçeni nasip etsin
girl_boy_annesi nazendece İnstagramda bir sayfa canım tahmin yapıyor boyama ile bakıyor benim ve 3 arkadaşımın bebeğini bildi 🥰🥰
Kadriyecucuk Annesininportakali53 evet ilk bebeğimde nub teorisi baktırdım ama yanılma da cok oluyor o yüzden bu boyama tekniği
Ayse_tusem_buglem girl_boy_annesi merhaba bu emel hanım size son adet tarihi haricinde bişey sordu mu acaba
girl_boy_annesi Kadriyecucuk ya bebeğe bakınca banada kız gibi geldi inşallah Doğru çıkar benim de bir kızçem var 2 yaşında 🥰emel abla Erkek dedi inanamadım Pazartesi günü 18+0 Doktorda erkek dedi 🥰😂
Annesininportakali53 Kadriyecucuk bende ilk başta merak ediyordum ama baktirmadim çünkü söyleyeceği seye inanmayacagimi kendimde biliyordum zaten cinsiyeti 21. Haftamda anca öğrendim 🤣 boyama tekniği mi o nasıl oluyor ki ?
girl_boy_annesi Annesininportakali53 kuzum 10. Haftadan sonra boyama ile bebeğin çıkıntısı var mı yok mu ona bakıyor beni ve 3 arkadaşımı bildi 🙈🥰 bu arada gece rüyamda seni gördüm Kızçen ile alakalı post açıyordun🥰
Kadriyecucuk girl_boy_annesi ya benim de bir oğlum var 20 aylık ikinci kız olsun tabi ki isterim ☺️Sağlıklı doğsunlar da Allah gönlümüzdekini nasip etsin insallah🥰
Annesininportakali53 girl_boy_annesi aaa ilk kez duydum ilginc 🤭 ya bir an önce kış ayında gelsinde kızım doğdu diye bir post açayım 🥲💖
Kadriyecucuk Kadriyecucuk merhabalar cinsiyet tahmini yaptırmıştım ya.adım adım annelik ve kesin sayfası da kız demişti.sonra tekrar sordum adım adım annelik tekrar kız dedi .ama tahmini tutmadı 😅