Naznaz6224 merhaba 🌸 20 gün önce genel sezaryen doğum yaptım. Normal doğumdan O kadar korkuyordum ki ameliyattan sonrasından bile korkuyordum canım çok tatlıdır. Damar yolu açılırken bile çok canım yanar. Ama şöyle söyleyeyim ameliyattan çıktıktan 4 saat sonra yataktan kalktım hiçbir açım yoktu. Sadece lavaboya girerken zorlandım oda acıyacak diye 🤭 2. Ve 3. Den sonra o korkum da geçti gayet rahat giderdim ihtiyaçlarımı. Yürüyüş yaptım sürekli gerçekten acı eşiğimin çok düşük olmasına rağmen hiç canım yanmadı. Ertesi gün çıktım eve geldim duşumu aldım ve 3. Gün herşey normale döndü. Korkmayın herşey olana kadar sürüyor ben bile toparlandıysam ve acı çekmedim diyorsam herkes yapabilir 🫠 öneri olarak da bence hasta bezi almalısın hastane veriyor ama yedek bulundur, kimyon çayı gaz için çok faydası oldu bana. Gazını çıkaramazsan 1 gün daha kalman gerekiyor. Emin ol herşey çok güzel olucak. Şuan oğlum yanımda uyuyor ve herşeye değer diyorsun. Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️🥰