Aysusen4 4 gündür aşırı derece göğüslerim hassas ağrıyor ve aşırı büyüdüler, dünde Kasık ağrım oldu 1 hafta önce test yaptım negatif ti ama en son 31 haziranda regl oldum sizce hamile olabilirmiyim yoksa regl belirtileri olabilir mi
Sedaduru Aysusen4 benimde ilk belirtim göğüs şişmesi ve hassasiyetiydi. regle ne kadar var tam olarak
EC1806 Aysusen4 Benimde en son regl tarihi 30 haziran su siralar baslamam lazim ama bi siskinlik hissediyordum gecen iki hafta ayaklarimda yanma hissi Ve bu son bi haftadir sabahlari mide bulantim oluyor. Dün reglden 5-6 gun oncesi testi yaptim pozitif cikti ama kasigimda bazen agrilar oluyor adet olucam mi olmayacagim mi diye bekliyorum 3-4 gune yine bi test yapicam ama korku da var bir dusuk yaptigim icin. Allah herseyi gonlunuze gore versin insallah🙏🏻
Minigim38 Sedaduru benim ilk belirtim bulanti ve kusmaydı adetime 1 hafta kala kaset test yaptım pozitif çıkmıştı
Aysusen4 Sedaduru en son ayın 30 ve 31 i gibi olmuştum ama ondan önce 4.5 gün geri atıyordu regl tarihi
EC1806 Benimde en son regl tarihi 30 haziran su siralar baslamam lazim ama bi siskinlik hissediyordum gecen iki hafta ayaklarimda yanma hissi Ve bu son bi haftadir sabahlari mide bulantim oluyor. Dün reglden 5-6 gun oncesi testi yaptim pozitif cikti ama kasigimda bazen agrilar oluyor adet olucam mi olmayacagim mi diye bekliyorum 3-4 gune yine bi test yapicam ama korku da var bir dusuk yaptigim icin. Allah herseyi gonlunuze gore versin insallah🙏🏻
Aysusen4 EC1806 sen hamile olabilirsin canım kaset test te çıkmış sonuçta erken gebelik testi yapsan bekle derim ama kaset rest yapmışsın bence Bi kan ver