Fatmademir11 Kızlar sezeryan sonrası antibiyotik kullanıyorum göğsümden baya koyu bi sarı şekilde akıntı oluyor acaba ondn olabilir mi?
teacherozlem Fatmademir11 o ilk süt kolastrum mı deniyor tam doğru yazamamış olabilirim o süt çok kıymetli aman bir damlayı ziyan etmeyin
Fatmademir11 teacherozlem eskiler ağız diyolarmış o değil ama o farklı biraz sarımsı beyazımsı sıvı benm dediğim sanki yumursa sarısı gibi rengi birazda koyu sıktrdıkça az bişy geliyo