Ne güzel işte kıpır kıpır bende sürekli hareketli olsun istiyorum 22 haftalık oldum ama ara ara hissediyorum birseyler ama düzenli degil oda sanki bagırsak hareketi gibi bebeğimin hareketleri oldunu ayırt ediyorum gibiyim artık inşallah bende net hissedirim gece hareket hissetmiyorum daha kızlar 22 haftalık da normal dimi böyle olması