Yagmurrr_ Atlet giyiyorum ama yakiyo resmen sanki kat kat kazak giymisim gibi daha çok terliyom siz.giyiyirmusunuz
Minnosbaby Yagmurrr_ bende sadece atlet giyiyorum son haftalarım elimden gelse çıplak gezecem valla 😅
Annesininportakali53 Yagmurrr_ valla atlet giyince daha çok terliyorum asla tişörtümü feln üstümden çıkarmam atlet terinizi alıyor ama üstüne illa birsey giyin ne kadar çıplak o kadar sıcaklık hissediyorsunuz 🤣
Mavisperi Yagmurrr_ atlet giymezsem kendimi çıplak hissediyorum yaz kış hiç çıkartmam atlet benim kirmizi cizgim olmazsa olmazımmmmm galiba onun içinde tonla atletim var😀😀😀
Yagmurrr_ Mavisperi bende yaz kış giyiyorum da hamilelik te 2 kat sicak oluyormuş onu anladım yani ekstra terliyom bide mantar var terlememek için elimden geleni yapiyom olduğu kadar
Gulcahan Yagmurrr_ ben eşimin atletlerini giyiyorum onlar daha rahat oluyor 🤦🏻♀️ garibim bı kaç tane daha aldı ben rahat edeyim diye 🤗🥰
bayanukuslu Yagmurrr_ kız bu sıcakta ne atleti 😂😂 sütyen bile kullanmıyorum bi elbiseyle bılgıl bılgıl geziyorum evde 😂😂
Coocooelif Yaz kış atletsiz yapamam. Terimi çekmesi Lazım yoksa karnımı üşüyorum. Bide işe gidiyorum atletsiz iç gözüküyor
seyma9188 Yagmurrr_ Havalar ısındığı gibi giymeyi bırakırım atleti😀 Kışın da belim açılıyor hastalanıyorum diye giyiyorum yoksa sevmem hiç 😅
Pelinakcn Yagmurrr_ senelerdir atlet giymem ne yaz ne kış. Zaten sıcağı sevmiyorum birde üstümde bir kat fazladan bişey düşünemiyorum
Pinar95 Yagmurrr_ atlet çok darliyor beni. Kışın da giymem. Yazın hiç çekilmez herhalde. Atleti en son giydigimde ilkokula gidiyordum annem zorla giydiriyordu😂
Melokrks Yagmurrr_ Ben yaz kış giyiyorum yazın çok terliyorum haliyle atlet onu emiyor diğer türlü terleyip soğuyup hasta oluyorum belim sırtım ağrıyor