Esra33-34 haklisinesracim aynı etkı olan adalat kullanıyorum. Yan etki olarak kalp çarpıntısı yapar dedı doktorum ama yapmadı.
haklisinesracim Esra33-34 Benim de yüzüm kizariyor. Arkadaşım bu ilacı kullandigim için 1 ayda 15 kg aldım dedi de gerçekten böyle şisirid mi
Ecceee haklisinesracim ilaçtan değil de ödemden şişmiştir arkadaşınız, ilaç vücutta su tutulmasına sebep olup ödem yapabiliyor o yüzden mutlaka sıfıra yakın tuz tüketmek lazım ona rağmen bazı kişilerde yine de ödem yapabilir özellikle ayak bileği ödemi
Esra33-34 haklisinesracim ilk gebelıgımde nidicart kullandım ama kiloda aldırmadı yüzümde kızarmadı. Ve yatarak geçirdim ödemde yapmadı ilaçla alakalı durum değil bu ilaçların yan etkısı kalp çarpıntısı yapar tansıyon düşürür. Ama bende olmadı mesela adalat kullanırkende nidicart kullanırkende canım
Peelinn haklisinesracim o zaman kortizon vardır içinde. Asla tuzlu yememeniz gerekie yoksa şişirir . Ve gerçekten 3lt su içmek gerekiyor